... v tělocviku jsem vždycky patřila k nejhorším. A pak jsme v šesté třídě v rámci branného cvičení měli běh do vrchu...

Píšu o tom, jak běhám já a co se mi osvědčilo a jak to baví mě. A pokud vám váš běhací trenér radí něco jiného, tak věřte jemu

neděle 21. března 2021

A zase jsem musela přestat běhat

Jako vždy, kdy se mi podaří dostat se do formy mých představ, něco mě zastaví. Ať to bylo s tancem, aerobikem nebo běháním a ať to byla práce, nemoc, ochrnutá noha. Tak i před rokem, když jsem se obula do běhání v době jarního covidu v režimu 2-3x týdně 5 km a 1x za měsíc 12 km. Dostala jsem se na krásné tempo pod 6 min/ km a dala si po těch 12 km odpočinek. Na půl týdne, týden, dva. A pořád se mi tak nějak nechtělo znovu začít, pořád jsem byla nějak víc unavená. No a tady je výsledek.

Takže jsem psaní o běhání vyměnila za psaní jak jinak, než opět o výživě a zvu Vás dočasně na můj pracovní blog :-) 

Žádné komentáře:

Okomentovat