... v tělocviku jsem vždycky patřila k nejhorším. A pak jsme v šesté třídě v rámci branného cvičení měli běh do vrchu...

Píšu o tom, jak běhám já a co se mi osvědčilo a jak to baví mě. A pokud vám váš běhací trenér radí něco jiného, tak věřte jemu

čtvrtek 23. ledna 2014

Několik starších


... aneb Předodjezdová (11/2011):
mamka: kolik chceš vajec?
já: Nechci, nevejde se mi to do tašky.
mamka: Ani šest? Ne, nevejde se mi to do tašky.
já: Kolik chceš krabiček jídla? Nechci, nevejde se mi to do tašky.
mamka: Ani jednu?
já: Ne.
mamka: Tak já ti dám dvě.
já: Nechci, nevejde se mi to do tašky.
mamka: Chceš jablka?

... jsem právě u rodičů zkoumala zásoby v mrazáku a dospěla jsem k závěru, že ten konec světa mohl klidně přijít a přežila bych... a se mnou asi tak dalších 10 lidí  

... aneb Nejlepší Vánoce (12/2012):
Dokázali jsme to: neupekli jsme ani jeden kousek ani jednoho druhu cukroví, strom nesvítí, protoze zarovicky z roku 1964 už prostě dosvítily, v domě je stejný binec, jako kterýkoli jiný den v roce... A stejně Jezich přišel... Sice taky až po pohádkách ale přišel :))

... aneb Poučení o internetové identitě (1/2013): 
mamka: S kým jsi jela?
já: Nevím
mamka: Jakto?
já: Nevím. Jsem je viděla poprvé
mamka: A kde jsi je vzala?
já: Na internetu
mamka: Si děláš srandu! To jsi jela klidně s cizím člověkem autem? To mohl být úchylák, delikvent nebo psychopat... já: Mami, to byly holky
mamka: Na internetu ti o sobě může kdokoli tvrdit cokoli... 
(plus Miguel Ferguson v diskusi: Mohly to bejt úchylný holky)

... aneb Stále oficiálně nezadaná (5/2013)
Mamka: co máš nového?
Já: nic
Mamka: a chodíš s někým?
Já: ne
Mamka: a spíš s někým?
Já: ano
Mamka: s chlapem?
Já: ?!?!?!
Mamka: no tak, že tak

... aneb A typical conversation with my mother (8/2013):
mamka: je tu salát, broskve, hrušky, meloun. Co chceš?
já: salát, hrušky a broskve už jsem měla.
mamka: a nechceš meloun?
já: ne. melouny už několik let nejím, protože mi nechutnají.
mamka: a co ti udělaly?
já: nechutnají mi. Neshledala jsem na nich žádný přínos.
mamka: no minimálně čistí ledviny.
já: stejně si dám salát... atd.. atd... atd... 


... aneb Měním barvu vlasů (8/2013):
Když jsem měla poslední roky černou hlavu => chlapi se cernovlasek boji protože si o nich myslí ze jsou zle Vracím se zvolna k nazrzle => chlapi si myslí že jsou zrzky příliš divoké
Hmmm Díky mami Blondýnku ze sebe ale dělat nebudu

... aneb Už čtyři dny kouřím (9/2013): 
já: dokud stojíme, tak ještě musím něco udělat (vyndavám krabičku a zapalovač)
mamka: co to je?
já: cigarety a zapalovač
mamka: na co?! 
 já: potřebuju si zapálit
mamka: drrrr brrrr.. grrrr atd...!!!!
taťka: prosím tě, nenadávej. Sama jsi taky kouřila
mamka: ale to mi bylo 10!...

Home Sweet Home - extension: Verča (moje 2,5letá neteř, 9/2013):
ségra: vem si boty, které budeš chtít....
vzala si moje.

Tatínek po mém návratu od místní kadeřnice (12/2013): "Je vidět, že jsi byla v pánském."

Žádné komentáře:

Okomentovat