... v tělocviku jsem vždycky patřila k nejhorším. A pak jsme v šesté třídě v rámci branného cvičení měli běh do vrchu...

Píšu o tom, jak běhám já a co se mi osvědčilo a jak to baví mě. A pokud vám váš běhací trenér radí něco jiného, tak věřte jemu

středa 26. března 2014

Jsem romantická duše?

Jednou takhle odpoledne mi maminka volala, jak je jejím zvykem, krátce před mým odchodem z práce, kdy se potřebuju převléct, umýt hrnek od snídaně, uklidit na stole, uklidit zdravotnické oblečení, vypnout kde co... s důležitou informaci - že kvůli mně musela krást.
Původní story však bylo o tom, že v čekárně u lékaře v některém z časopisů, které bývají k dispozici pacientům k ukrácení chvíle čekání, našla test stanovující míru romantičnosti. Jedenáct otázek, možnosti a, b nebo c (kupodivu). I kdybych předem netušila, jak na kterou otázku odpovědět, aby mi vyšlo to, co chci, stejně vím, že obecně uznávanou definici romantika rozhodně nesplňuji. I prošly jsme spolu v klidu celým testem po telefonu a maminka nechápavě řekla "tos mě teda překvapila, myslela jsem, že ti vyjde za á" (= megasuperúplněstrašněmoc romantik). 
No jo - ono se ale do obecně uznávaného romantika člověk těžko vejde, když mu po ukončení několikaletého vztahu připadá jako neskutečně romantická i zmínka jiného muže o tom, že použil pračku nebo žehličku, a to dokonce tak moc romantická, až mi spadne čelist se zasněným úsměvem a oči v němém úžasu zjihnou. Nemálo romantické mi ještě před nedávnem připadalo i zjištění, že muži umí z kuchyňských spotřebičů kromě lednice obsluhovat nejen rychlovarnou konvici, a to i v mojí přítomnosti, ale třeba i sporák a dokonce tento akt dokáží ozdobit nabídkou, že mi pomůžou při vaření! Ona v podstatě může být dostatečně "romantická" i společná cesta autem do práce, zasmát se společně tomu, že jsem při čištění zubů praštila do hlavy o vodovodní kohoutek a nebo - co takové společné nic nedělání? K prožívání romantické chvíle člověk potřebuje "jenom" toho druhého. Ale jinak uznávám - ano - podle obecně uznávané definice romantika jsem h**no romantik.

Žádné komentáře:

Okomentovat