... v tělocviku jsem vždycky patřila k nejhorším. A pak jsme v šesté třídě v rámci branného cvičení měli běh do vrchu...

Píšu o tom, jak běhám já a co se mi osvědčilo a jak to baví mě. A pokud vám váš běhací trenér radí něco jiného, tak věřte jemu

středa 16. října 2019

Kdy běhat


Když jsem rozběhaná a běhám pravidelně dvakrát týdně, což už se mi v minulosti několikrát opravdu podařilo, tak běhám od -5 do +30 °C, v pražícím slunci, v mrholení, mrazu i větru. Dá se to velice dobře zvládnout, ale rozhodně v takových extrémních podmínkách nezačínejte.

Pro svůj první výběh si vyberte rozhodně krásné slunečné příjemně teplé počasí, ať nezkazíte chuť hned na začátku. Jakmile si trochu zvyknete, nebo pokud jste zvyklí na jiný venkovní sport, nedělejte počasí ústupky. V dobrém oblečení a ve správných botách se dá dobře běhat téměř v každém počasí včetně větru a deště. 

Bacha ale pochopitelně na náledí, bouři a hlavně vánici. A na bouři a na vánici pozor hlavně v případě, že se rozhodnete běhat taky po horách, nedej Bože po takových, kde nejste jako doma. Ať nedopadnete jako Hanč a Vrbata. 

Žádné komentáře:

Okomentovat